Saturday 5 April 2014

Book Haul #02 (march)


Marec mi toho veľa nepriniesol. Po februári som si povedala "šetrím" a vôbec sa mi to nepodarilo. Hoci na knihách som ušetrila (zvláštne). Jeden nákup v martinuse a jeden v lacných knihách=tri knihy. Ale tento mesiac bude bohatší, keďže mám narodeniny a už teraz viem povedať, že to bude minimálne sedem kníh, ktoré pribudnú do mojej zbierky.




Jo Nesbo (ako som písala vo wishliste) sa mi (ne)podaril. Vedela som, že si jednoducho musím kúpiť ďalšiu knihu od tohto skvelého autora, ale akosi sa pri nakupovaní dostavil chaos, ktorá kniha je vlastne prvá. A tak som si vybrala zlú. Chcem to čítať v chronologickom poradí, a preto som chcela Bohyňu, ale občas mi to "nedopne". Nevadí. Z tejto sa aj tak teším a pri ďalšej návšteve, kúpim konečne tú správnu.

Nasledujúce knihy som si kúpila hlave kvôli výhodnej cene, krásnej obálke a pútavej anotácii. Chaos má na martinuse dobré hodnotenia, takže som na to dosť zvedavá. Truimff je už prečítaný a na tomto odkaze nájdete recenziu. Prepáčte za mizernú kvalitu fotiek, ale stále nemám foťák a môj mobil práve v tomto nevyniká.

A čo vám nadelil mesiac knihy? 


4 comments:

  1. Náhodou, kvalita fotiek nie je zlá, mala by si vidieť tie moje :D
    A ani nevieš, ako ti tie knihy závidím. Ja som si v marci kúpila len jednu a to Alchymistu od Pula Coelha. Zbožňujem jeho knihy! A som rada, že sa môžem pýšiť dvoma knihami od tohto skvelého autora. Chcela by som mať všetky a raz si ich určite kúpim, len to musia byť peniaze, ktoré zatiaľ nie sú. A to je jediná kniha, ktorú som si v marci kúpila. Dúfam však, že tento rok ich bude ešte veľa. A ak nie, že aspoň raz do mesiaca si nejakú tú knihu kúpim :)
    Joe! Jeho knihy som zatiaľ ešte nečítala, ale milujem toho autora už len preto, že je z Nórska a verím, že ak siahnem po akejkoľvek jeho knihe, budem ju mať rada. Nech je akákoľvek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knihy od Joa Nesba sú úžasné! Po prečítaní prvej som hneď pochopila, prečo ho všetci milujú :).

      Delete
  2. Krásné knížky!!
    Jinak máš úžasný blog, moc se mi tu líbí! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne :). Ja mám naopak rada tvoj blog, je úplne dokonalý a zbožňujem aj tvoje videá! :)

      Delete