Monday 14 April 2014

Month with book #04

Moje ciele v čítaní sa dňom a nocou zhoršujú, ale má to pádny dôvod (štátnice). Teraz čítam najčastejšie v autobuse alebo v práci, pretože inak som časovo dosť vyťažená. Ako ste si všimli, tak som pridala jednu knihu naviac, inak by sa tu neustále opakovalo Game of Thrones. Som v tom hrozná, ale ja tú knihu dočítam! Len potrebujem chuť a čas, ktoré mám teraz nedostatok, ale od mája sa do nej opäť pustím.


Na tento mesiac som si vybrala "ľahšie" čítanie. Psa Baskervilleského od A.C. Doylea som už čítala, no keďže Penguin vydal tieto knihy v tak krásnych obalkách a ja som samozrejme neodolala (hoci tú istú knihu už v angličtine mám), siahla som po nej a začala ju čítať. Som síce len na strane 18, no čítanie príbehov o Sherlockovi si užívam za každých okolností a vôbec neprekáža, že tento príbeh už poznám. Aspoň to ide ľahšie a nemusím si hľadať každé slovíčko, ktorému nerozumiem.

Po prečítaní Baky tiel som zatúžila po ďalšej dystopii a tak prišla na rad séria od Lauren DeStefano. Čítala som na tieto knihy rôzne reakcie, od pozitívnych po negatívne, takže prišiel čas vytvoriť si vlastný názor. Zatiaľ som na strane 30, ale plánujem dnes ešte pokračovať.

Smrtíci chaos mám po česky, no obálka je rovnaká aj v českom vydaní. Kniha ma zaujala obálkou (zase) a anotáciou. Zatiaľ som ju nečítala, ale pustím sa do nej ako dokončím jednu z dvoch predchádzajúcich a som dosť zvedavá, aký príbeh ukrýva. Anotácia mi trochu pripomína Atlas mrakov, no uvidíme. 

Aké knihy vy práve teraz čítate a čítali ste nejakú z vyššie spomenutých?

3 comments:

  1. Četla jsem Past a moc se mi líbila :-) Druhý díl je taky skvělý, ale hrozně mě mrzí, že u nás v ČR už poslední, třetí díl nevyjde. To mě opravdu štve, protože to není fér :(
    Jinak Hru o trůny taky čtu, už asi 4 měsíce :D Takže Tě naprosto chápu :) Není to tím, že by se mi to nelíbilo, je to úžasné, ale prostě nestíhám :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tú tendenciu vydať dva diely a tretí nie, nechápem!!! Určite si ho objednám v angličtine, pretože chcem vedieť ako to celé dopadne. Knihu som dočítala predvčerom a aj sa mi páčila, ale aj v niečom nie (bližšie v recenzii). Musím však povedať, že sa mi čítala neuveriteľne ľahko (možno to má aj na svedomí, že celý deň hltám odborné články, a potom takýto príbeh mi príde ako vykúpenie). Keď dočítam tieto vybrané, hneď sa vrhnem na druhý diel, ešteže ho mám :) a teším sa na to.

      Delete
  2. na Past se chystám, uvidím :) Smrtící chaos mám doma, hned jak na něj bude čas :)

    ReplyDelete